Inventati o istorie similară cu cea a lui Alecsandri (istoria unui galbîn) şi descrieţi o calătorie a unor bani actuali (lei,dolari,euro) dintr-un buzunar in altul

Inventati o istorie similară cu cea a lui Alecsandri (istoria unui galbîn) şi descrieţi o calătorie a unor bani actuali (lei,dolari,euro) dintr-un buzunar in altul - Bine ați venit în întrebări de educație și , în acest articol intitulat Inventati o istorie similară cu cea a lui Alecsandri (istoria unui galbîn) şi descrieţi o calătorie a unor bani actuali (lei,dolari,euro) dintr-un buzunar in altul, care discută întrebarea Limba română, oferind în același timp , de asemenea, informațiile potrivite pentru a fi util pentru tine , împărtășesc informații, bazate pe ceea ce știu , dacă există o greșeală te poate lăsa un comentariu sau contactați -ne pe meniul care a fost furnizat.

despre : Limba română
Titlu: Inventati o istorie similară cu cea a lui Alecsandri (istoria unui galbîn) şi descrieţi o calătorie a unor bani actuali (lei,dolari,euro) dintr-un buzunar in altul

citiţi și


Inventati o istorie similară cu cea a lui Alecsandri (istoria unui galbîn) şi descrieţi o calătorie a unor bani actuali (lei,dolari,euro) dintr-un buzunar in altul

Inventati o istorie similară cu cea a lui Alecsandri (istoria unui galbîn) şi descrieţi o calătorie a unor bani actuali (lei,dolari,euro) dintr-un buzunar in altul
Raspunsuri:
Istoria unui leu( ban, nu animal)

Intr-o noapte de vara, calduroasa , senina, cerul fiind impodobit cu puzderie de stele, a auzit niste zgomote. Mirata, caci nu mai auzisem niciodata, m-am sculat din pat si m-am dus sa caut prin camere, sa vad de unde se aud bombanelile.Cand m-am intors inapoi in camera am auzit din nou zgomotele.Se auzeau din pusculita mea, in care aveam stransi niste lei si niste monede de unu-doi euro. Monedele zdranganeau, fiind arca furioasa si iritate.Leii stateau cumintei in banca lor sau asa mi se parea. Se simtea ca pe dinauntru fierbeau de furie.

Moneda de un euro: Eu am calatorit prin multe tari, pana am ajuns, aici in Romania. Am trecut prin Anglia, Irlanda si multe altele. Toti oamenii ma cunosc !

Moneda de 2 euro: Dar stii ce-i mai bun decat o moneda de un euro? O moneda de doi euro! Sunt mai valoroasa decat tine!

Leul, fiindui ciuda de cele spuse de euro:Voi, valorosi? Uitati-va la mine! Sunt colorata in verde!Voi, monezilor, sunteti doar niste fiare! Nu valorati nici cat o bucatica din mine!

Moneda de un euro, enervata: Tu esti doar o hartie! Poti fi rupta iediat! Pe cand eu, sunt un ban adevarat! Toata lumea ar da leii pentru euro!

Moneda de doi euro: Niciunul dintre voi nu valoreaza nimic!Valorez mai mult decat valorati voi doi impreuna!

Leul, iritat de cele spuse de cei doi: Valorez foarte mult in tara mea! Aici, voi nu aveti nicio insemnatate! Sunteti lipsiti de importanta! N-ati vazut acel om, ca mi-a luat doar suratele? Pe voi v-a lasat aici, caci nu va doreste!

Moneda de doi euro: Si eu valorez foarte mult in tara mea! Sunt foarte pretioasa!

Leul: Dar aici nu este tara ta! Aici este tara mea! In tara ea tu nu ai loc! Nu esti binevenita, moneda fara de stralucire!

Moneda de doi euro: Hartio, iti va veni si tie randul sa ajungi in tarile prin care am umblat noi! Inca esti mic, nu ai vizitat niciun buzunar! Am plecat in lume , din mana in mana, am fost data la oaeni si oameni! Unii bunci si unii rai!Ne-au folosit in scopuri nobile, dar si in scopuri personale!

Atunci , galceava se intetea.

Leul: Eu sunt mai valoros!
Moneda de un euro: Ba eu sunt mai valoroasa!
Moneda de doi euro: Eu sunt cea mai valoroasa!
Leul: Ba eu!
Moneda de un euro: Ba eu!
         
Eu, dregandu-mi glasul, cu blandete, am intervenit: Niciunul nu are valoare daca nu lucrati impreuna pentru a creste importanta voastra! Unde-s multi puterea creste! Nu va incapatanati sa ramaneti pe cont propriu! Poate va veti desprti candva, caci banii umbla de colo-colo, dar pentru asta sunteti facuti! Acesta este rolul vostru in viata reala, care este ca un film!Nu va mai certati!

Leul si moneda de un euro isi sopteau: Hartio, sa il ascultam? Cred ca stie ce spune!
Leul: Vorbeste foarte intelept! Sa tine cont de vorbele lui!

Leul si monedele de unu si doi euro s-au impacat si au umblat in lume, din buzunar in buzunar, traind fericiti pentru totdeauna!


Astfel, acest articol despre Inventati o istorie similară cu cea a lui Alecsandri (istoria unui galbîn) şi descrieţi o calătorie a unor bani actuali (lei,dolari,euro) dintr-un buzunar in altul

Articolele care conțin aproximativ Inventati o istorie similară cu cea a lui Alecsandri (istoria unui galbîn) şi descrieţi o calătorie a unor bani actuali (lei,dolari,euro) dintr-un buzunar in altul, sperăm că poate oferi un feedback pe care îl căutați , cu toate că , probabil, nu toate întrebările poate răspunde fie cu.

Tocmai ai citit Inventati o istorie similară cu cea a lui Alecsandri (istoria unui galbîn) şi descrieţi o calătorie a unor bani actuali (lei,dolari,euro) dintr-un buzunar in altul și acest articol pot fi citate pentru a include următoarele permalink https://educationsqa.blogspot.com/2016/07/inventati-o-istorie-similara-cu-cea-lui.html În cazul în care nu acest articol pe care il cautati Limba română maybe articolul de mai jos vă poate ajuta.

0 Response to "Inventati o istorie similară cu cea a lui Alecsandri (istoria unui galbîn) şi descrieţi o calătorie a unor bani actuali (lei,dolari,euro) dintr-un buzunar in altul"

Trimiteți un comentariu